donderdag 15 november 2012

New in: foundation, oogschaduw en eyeliner

Na veel wikken en wegen heb ik besloten om toch maar die Thea-ring aan mij voorbij te laten gaan. Er zijn te veel onzekere factoren, en voor 550 euro wil ik zekerheid.

Om mezelf toch te belonen voor het harde werk, kocht ik nieuwe foundation, een oogschaduwpalet, en gouden eyeliner.





Vooraan staat mijn nieuwe gouden eyeliner te blinken. Ik had eerst mijn zinnen gezet op die van Dior, maar ik kon deze van MAC op de kop tikken. Iets budgetvriendelijker, nietwaar? Om specifiek te zijn: zeg eens dag tegen de superslick liquid eye liner in de kleur Pure Show?


Pigmentatie is heel hoog, en de houdbaarheid ook. Ik moet echt hard op mijn watje duwen om alles af mijn oog te krijgen. Een winnaar!

Hier konden jullie al lezen hoe enthousiast ik was over de Master Class van Armani. Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik twee topproducten niet kon laten liggen...

De Maestro Fusion Make Up in tint 4. Heel licht, jawel. Zowel de tint als de textuur.


Heel erg vloeibaar, maar toch een goede dekking en velvety gevoel. Geen cake-effect, dat is niet voor mij. Ik mag het niet voelen zitten ook, want dan zit ik heel de tijd aan mijn gezicht te krabben...
Zalig product, ik ben echt in de wolken!

En tenslotte nog Eyes to Kill, palette nummertje 3. De groene kleurtjes dus.



De pigmentatie is prima, het effect is eerder mat. Je kan goed opbouwen met de kleurtjes, dat maakt dit product prima voor overdag of 's avonds. Ideaal!

Je krijgt er ook twee applicators bij, met elk een sponsje aan het uiteinde. Naar goede gewoonte gebruik ik die niet :)


Wat vinden jullie van mijn nieuwe schatjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten