donderdag 19 juli 2012

My precious

De laatste dagen heb ik weinig tijd gehad om hier iets te posten. We zitten in de rechte lijn naar de finish van onze zolder, dus is het nu schilderen, schilderen en nog eens schilderen. Zaterdag wordt de laminaat gelegd, dus heb ik nu nog de kans om naar hartenlust te smossen.

Anyhow.

Zeg eens dag tegen mijn favoriete accessoires van het moment?



(Met mijn excuus voor de belichting. Note to self: met dit geweldige weer zijn 's avonds beelden maken geen optie!)

Zie ik daar handschoen? Yes siree! 's Morgens op de fiets kan het toch koud zijn. En ik probeer in stijl de koude de bedwingen! Dixit de blauwe lederen handschoenen, gekocht bij Huis A. Boon in Antwerpen. Zalige ervaring, daar handschoenen kopen, trouwens.

De sjaal. Tja, met dit prachtige zomerweer heb ik dus ook een sjaal nodig. Een luchtige sjaal, maar toch, een sjaal. Deze kocht ik vorig jaar in Breda bij Pieces.





Mijn groene handtas van Skin & Bones, gekocht bij TAS in Antwerpen. Heel lang over getwijfeld, en heel lang mogen wachten tot ze eindelijk in de winkel aangekomen was. (Dat zal me leren te twijfelen over zo'n prachtige handtas!) Ik ben nog altijd heel tevreden met deze handtas, en smeer ze dus ook trouw elke maand zodat het leer soepel blijft.
Ik heb deze tas ook nog in het donkerblauw, een miskoop. Ik had iemand gevraagd ze in het petroliumblauw mee te brengen, maar dat was niet in voorraad. 'Maar deze kleur is ook heel leuk hoor!' Grmbl. Fout voor mij. Bijna nog niet gedragen dus, zonde van het geld!

Hebben we daar nog een zonnebril, van Jill Sander. Niet zo duidelijk, maar dat is dus een paars exemplaar. Van Optiek Zwijsen in Herentals. Eerlijke verkoper daar, die duidelijk zegt wat je staat en vooral wat niet.

Verder nog een blauwe ketting. Op de foto is het niet zo duidelijk maar het is een echt fel blauw. Totaal verkeerd volgens mijn herfstkleurenpalet, maar ik vind het toch mooi bij mijn rode haren staan. De ketting is gekocht in een winkel in Firenze. Dat durf ik al eens meer doen, kettingen kopen op verlof.

En last but not least, mijn grijsgroene pumps! Softwear van Clarks. Het bewijs dat pumps met een hoge naald hak ook comfortabel kunnen zitten! (eat your heart out, Louboutin!)

Opvallend weinig juwelen, niet? Heel jammer, maar ik ben allergisch voor alles dat geen staal of titanium is. Wat me dus ofwel weinig keuze geeft, of ik moet mannenjuwelen dragen. Weinig keuze dus :)

1 opmerking:

  1. Oh mooie bloemenprint en die handschoenen zijn zalig! Zou ik ook nog kunnen gebruiken als koukleum met dit rotweer!
    Wij zitten ook midden in een verbouwing, de badkamer bij ons, alle hens aan dek :) succes met schilderen!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen