maandag 2 juli 2012

NOTD: 1 seconde van Bourjois

Na mijn goede ervaringen met het Essie lakje, en ook omdat ik al goede reviews gelezen had over de 1 seconde lak van Bourjois, besloot ik dit lakje ook eens te testen. Lak die houdt na 1 seconde? Dat is een zware belofte! ;)

Stap 1: de kleur
Welke kleur te kiezen? Het palet sprak me niet echt heel hard aan, en er zijn ook niet super veel kleuren om uit te kiezen. Oranje - neen, oranje haar en oranje nagels is er gewoon over, grijs dan maar of violet? Neen, toch maar het rode. Veilig, want ik vind nog altijd dat ik het beste sta met rode nagels.

Stap 2: het aanbrengen
Het borsteltje is breed, oppassen voor de pink! Voor de rest brengt het gemakkelijk aan, en qua dekking valt het ook nog mee. Al vind ik wel dat het een tweede laag kan gebruiken.

Stap 3: de test
Na vijf minuten de test van iets vast te nemen gedaan. Toch een heel pak langer dan de ene seconde die op de verpakking staat, dus dat moet lukken. Niet dus. Direct een stuk lak van mijn nagel, shit! En begint het daar ook al te chippen? Dat meen je niet!

nr 11 - rouge in style

Besluit
Deze lak gebruik ik enkel op mijn teennagels, waar alles wel blijft plakken. Voor mijn handen bedank ik volmondig.

1 seconde has failed my test!

1 opmerking:

  1. Ik hem 'm ook, in donkerrood weliswaar. En dat van die 1 seconde is inderdaad erg zwaar overdreven :)

    BeantwoordenVerwijderen