woensdag 15 augustus 2012

Happy birthday to me!

Sinds mijn vorige post zijn er al wat dagen verstreken... Maar het is superdruk geweest: feestje thuis voor mijn verjaardag, de nieuwste aanwinst van mijn nicht gaan bezoeken en daar onverwachts blijven hangen en eten, en twee hectische dagen op het werk. Want vanaf vandaag heb ik VAKANTIE! Ik heb hier echt kei hard naar uitgekeken. En het weer wil ook mee, dus ik heb er een goed oog in.

Gisteren was ik jarig, en heb ik leuke cadeaus gekregen!






Wat zien jullie allemaal?


  • van mijn schoonbroer en -zus kreeg ik een douchegel en bodylotion van Vichy;
  • van mijn zus en pa kreeg ik de kwasten van Jane Iredale;
  • en ook nog het masker van Clarin (dat dus geschrapt kan worden van de wish list);
  • van mijn mama en haar partner bonnen voor het Wijnegem Shopping Center, maar die staan niet op de foto. Woeps...
Die mooie doek met met bloemetjes en vogeltjes ligt daar niet voor niets. Van The Boyfriend kreeg ik een tijdje geleden - ja, ik heb mijn eigen verrassing verpest - een bedsprei met dit motief. Na een heel duidelijke hint ;)

En naar goede gewoonte was er ook nog een berg staaltjes.





De parfum staaltjes voor mannen zijn al naar The Boyfriend en de stiefzoon gegaan. Liggen daar nog twee staaltjes voor vrouwen en een heleboel producten van Vichy. Jawel, tegen de rimpels... Als je op mijn leeftijd gekomen bent... Nog enkele van Jane Iredale, voor mij een onbekend merk.

De schoonouders hadden ons een tijd geleden getrakteerd op een etentje in een sterrenrestaurant. Wat ook een ervaring op zich was, want dat hadden we nog niet gedaan.

Bedankt iedereen voor de leuke cadeaus! Ik kan niet wachten om alles te testen!

1 opmerking:

  1. Nog een dikke proficiat met je verjaardag, veel te laat maar toch! Fijne kadootjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen