woensdag 19 september 2012

Kiko Cosmetics: iets voor mij!

Een tijdje geleden waagde ik mijn kans voor de wedstrijd van Peggy Timmermans. De inzet was een pakketje van Kiko, voor mij een onbekend merk.

Hoera voor mezelf! Ik heb gewonnen!

Vorige week kreeg ik het pakketje thuis.

Luscious Cream Lipstick
Deze kleur is super voor mij, een diep bruinrood. De kleur van het moment, en het past heel goed bij mijn huidskleur en haarkleur. Ik droeg de lipstick onmiddellijk de avond toen ik hem kreeg, en toen ik na het feestje thuis in de spiegel keek, zat hij er nog altijd. Top product, want ik heb wel wat gedronken en gegeten (zoals dat hoort op een receptie). Bovendien droogt hij mijn lippen niet uit. Een winnaar voor mij!

Nagellak
De reactie van The Boyfriend: hey, die kleur heb je toch al? Niet dus (mannen! puh, wat weten zij? Of toch de mijne.). Om maar te illustreren dat deze kleur ook wel totaal past bij mij. Ik heb het niet zo voor trends in nagellakjes, geel of blauw zal je niet gauw zien op mijn nagels. Een tijdloze kleur, die ik vooral in de lente of zomer zal dragen. Ik vind dat het past bij mooier weer. Al draai ik mijn hand er niet voor om als het te lang donker en somber blijft in het begin van het jaar, om deze kleur toch te dragen. Dan creëer ik zelf wel wat licht en luchtigheid :)

Oogschaduwpalletjes
Ja, er zaten er twee in. Eentje met groene kleuren, en eentje met paarse kleuren.
Helaas waren de vrienden van Bpost iets te enthousiast met het pakje. Dit is het resultaat:

  

Heel erg jammer, ik keek er naar uit om met groene tinten aan de slag te gaan. Dan zal ik toch eens moeten denken aan de Urban Jungle collectie van Dior ;) (any excuse...)

En hier het pallet dat het wel overleefd heeft:


Mooie tinten. Ik had nog geswatched, maar mijn camera doet raar. Geen foto dus. Binnenkort zal ik een EOTD proberen met dit pallet.

Een dikke merci aan Peggy!

2 opmerkingen:

  1. Echt zo jammer van het groene palletje...ik kreeg onlangs ook een volledig gedeukte crème in de bus, terwijl ik gewoon thuis was...maar ze duidelijk geen zin hadden om aan te bellen! Jammer meid. Ben blij dat de andere spulletjes je goed bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat? Amai zo erg dat palette, je vraag je altijd af wat ze er in feite mee doen he!

    BeantwoordenVerwijderen