dinsdag 23 oktober 2012

Review: Lash Primer Plus van Estée Lauder

In het gigantische cadeau van het vriendinnetje zat ook de Lash Primer Plus van Estée Lauder.

Ik ben blij dat dit product er in zat, want dat is niet iets dat ik zou kopen. Maar boy oh boy, ben ik even blij dat dit product er in zat! Want ik heb het al elke dag gebruikt sindsdien.

copyright Estee Lauder

Waarom ben ik hier zo wild van?

Meer volume;
Meer krul (zonder krultang!);
Geen aan mekaar plakkende wimpers;
En zorgt er voor dat mijn mascara van Clinique langer houdt.

Daarnaast heb ik maar 1 laag nodig, en een touch-up 's avonds is absoluut niet aan de orde.

Love love love this product!

2 opmerkingen:

  1. Zo gek! Ik heb deze ook en bij mij doet ie dus niets..enfin..toch niet dat ik er iets van merk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je al gezegend bent met weelderige en dikke wimpers is het effect natuurlijk minder ;)

      Verwijderen