dinsdag 27 november 2012

Wishlist Christmas Edition

Speciaal voor eindejaar, mijn wishlist. Moest er nog iemand inspiratie zoeken voor een cadeau voor mij, tips zijn zeer subtiel hier te vinden!

De Grand Bal Collection van Dior



Alles behalve het witte en beige lakje.

Een handtas van Delvaux



Dat mag deze zijn, model Givry.

Of deze, model Tempête MM.

Liever schoenen?
Deze zeggen me wel wat.



Of dit, staat op lang op mijn lijstje!

Reizen in stijl!

Over reizen gesproken. Een rondreis in Argentinië, Nieuw-Zeeland of Canada mag ook altijd.

Kieskeurig, ik? Neuh! Er is toch genoeg om uit te kiezen?

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Zo is dat. Al zie mezelf binnenkort toch naar de winkel tenen voor dat rode lakje en bijpassende lipstick...

      Verwijderen
  2. Ik zou een wishlist van 10 pagina's kunnen hebben maar het meeste plezier toe je mij met een retourtjes Eurostar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat zou ik ook wel leuk vinden!
      Ach, eigenlijk vind ik het leukste tijd doorbrengen met mijn vrienden en familie. Maar dat staat zo melig en hoe leg je dat onder de kerstboom?

      Verwijderen
  3. hoop doet leven, ik heb mijn delvaux zaterdag gekregen.
    model brillant (uwen tempete ;-))
    K.

    BeantwoordenVerwijderen