maandag 14 januari 2013

And the award goes to

Girl meats pearl. Het meest vergeten product in mijn stash in 2012...


Toen ik het kocht was ik anders laaiend enthousiast. Ah ja, anders zou ik het niet gekocht hebben! Een prachtige highlighter, dat had ik nog niet.
En toch. Toen ik thuis kwam keek ik nog een paar keer naar de geweldige verpakking, en zette het in mijn kast. En daar is het bijna een jaar niet meer uit gekomen.

Waarom? Ik wist het begot niet meer. Tot ik Girl meets pearl terug zag staan, en het gebruikte.


Zoals je op de foto kan zien, is het product vloeibaar. En als ik het op mijn foundation gebruik, geeft dat zo'n raar effect. Ik zie het er echt op liggen. Ok, ik kan dat alleen zien als ik met een spiegel pal op mijn neus zit, maar toch. Alleen het gedacht al dat het er heel artificieel uit kan zien, gruwel!


Misschien niet zo duidelijk op de foto, maar het geeft een subtiele gloed. En dat maakt echt wel het verschil. Daarom zal ik mijn best doen om Girl meets pearls wel te gebruiken, en mij over die waanbeelden (?) te zetten.

En volgende keer koop ik een highlighter in poedervorm. Tips zijn welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten