woensdag 6 maart 2013

Wishlist: de eerste zonnestralen-edition

Ah, de eerste zon! Wat heb ik daar naar uitgekeken!

En dat doet me ook ineens dromen van nieuwe spulletjes.

Mijn wishlist, zoals die er uit ziet bij de eerste zonnestralen.


Mijn hoofd zit de laatste tijd echt totaal bij Guerlain...

Wat zou ik graag deze primer willen testen... Die Météorites, die fascineren me echt.

Wie zon zegt, zegt ook bronzer!

Deze Terracotta light bronzer (nummertje 02 voor blondjes) zegt me wel iets. Maar waarom is er geen 01 voor roodharigen voorzien? We willen af en toe ook niet helemaal lijkwit rondlopen.

Een klassieker dat al lang op mijn wishlist staat:


Les Météorits Perles in de lichtste kleur. Daar staat zo hard mijn naam op!

Wie zon zegt, zegt ook bescherming. Wat droom ik al lang hier van:

De Super Ecran Solaire Visage met spf 50 van Sisley. Als ik ooit 100 euro te veel heb...

De rest van het lichaam wordt ook niet vergeten!

Deze spray van Clarins should do the trick.

Of deze van Lancaster.

Of Biotherm.

Juist nog een waterproof mascara toevoegen...

Eentje van Clinique.

En dan nog een geurtje. Dat vind ik het moeilijkste. Dan maar een geurkaars.

Dat mag eentje van Diptique zijn, liefst die naar meiklokjes ruikt.

Aaaah. Ruiken jullie het ook? De lente hangt in de lucht!
(en de bloesems en pollen ook, hatschoem!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten