donderdag 11 april 2013

New in: Yves Rocher

Ik moet toegeven dat ik sinds jaaaaren (een kleine uitspatting vorig jaar toen ik gouden oogschaduw zocht even vergeten) niets meer heb gekocht bij Yves Rocher. Gratis producten gaan afhalen  met een bonnetje via de maaltijdcheques, dat wel.

Ze blijven me echter bestoken met direct mailings en nu ben ik eindelijk gezwicht....


Mijn moeder kocht vroeger stapels producten van YR via postorder. In mijn tienerjaren kreeg ik af en toe eens iets van haar, vooral verzorgingsproducten voor het gezicht. Dat had ik nu niet nodig, maar een haarmasker, dat wilde ik wel graag.

Ik heb al even het idee dat mijn haar aan de punten droog is. Mijn kapper verzekerde dat dit niet het geval is, maar een masker kan sowieso geen kwaad. Toch? Ik koos het Nutri Repair Mask voor heel droog of krullend haar. Ik was blij verrast dat er geen siliconen of parabenen in het product zitten!

Ik koos nog een maskertje: 3 minutes masque fraicheur. Tot voor kort zou ik sowieso een hydraterend masker gekozen hebben. Maar goed nieuws! Mijn huid is terug hersteld en de hydratatie is tiptop. Ik koos dus voor een zuiverend masker.

Tenslotte kreeg ik nog deze bodymilk als cadeau, gratis en voor niets.

De achtergrond van deze foto's zijn trouwens ook een product: het zijn doosjes uit plastic. Ik ga er zelf nog een kartonnetje voor uitknippen zodat ze blijven recht staan en ik gemakkelijk kan stapelen.

Willen jullie graag een review van een bepaald product? Laat het zeker weten in de comment.

Voedend haarmasker - €11,90 voor 150 ml (met mijn bon kocht ik het voor €5,95)
Masker limoen - €6,70 voor 50 ml (met mijn bon kocht ik het voor €2,95)
Bodymilk Nutritotal 3 in 1 - €10 voor 150 ml (gratis dus met mijn bon)
Pakket van 3 dozen - €2,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten