vrijdag 14 juni 2013

Open deur Maison PR

Afgelopen donderdag kreeg ik de kans om kennis te maken met de meisjes van Maison PR, en enkele van de merken die ze vertegenwoordigen. Benieuwd wat ik allemaal te zien kreeg? Lees dan zeker verder!


Hoera, Inglot komt naar Belgiƫ!
En dat is geen moment te vroeg. Iemand moet toch het gat vullen nu Sephora zijn Nederlandse vestigingen heeft gesloten? Inglot is een merk dat al langer bekend is in beautyland. Betaalbaar, een massa producten in verschillende kleuren (denk aan alles voor de lippies, de ogen, het gelaat en de nagels en de tools om ze aan te brengen), super goed gepigmenteerd en bovendien betaalbaar.
 
Om het af te maken: ze hebben ook een super handig systeem om zelf een pallet samen te stellen. Alle producten (oogschaduw, lipstick, ...) zijn beschikbaar in een verpakking van dezelfde afmeting, zodat je alles netjes in 1 pallet kwijt kan. En je kan verschillende palletjes op mekaar stapelen dankzij het handige magnetische systeem. Geweldig handig! Voor op reis, maar ook gewoon om je stash netjes te organiseren.

Inglot trends voor deze zomer:


De Natural Bohemian Beauty: deze look is naturel voor een pure uitstraling.
De Colourful Bohemian Beauty: hier maak je gebruik van basics met sprekende kleuren.


Langs de andere kant heb je dan de High Summer Collectie, de kleuren die je hierboven ziet. En jawel, dat onderste is het befaamde palletje, en dit zijn lipsticks. Voor de durvers of op de catwalk, lijkt mij ;)

Nog deze zomer lanceert Inglot een compleet nieuwe website en, nog veel belangrijker, webshop, ook voor ons Belgjes! En zijn ze op zoek naar de beste locaties om winkels te openen. Ik herhaal: hoera!

Spijkers en Spijkers
Enkele stukken uit de nieuwe collectie van de ontwerpers die Amsterdam Fashionweek mogen openen.


Oroblu legwear
Nieuwe kleuren en patronen voor de beentjes:


En helemaal links een aantal producten van Spanx, shapewear is dat. Alle (buitenlandse) sterren dragen dit onder hun kleren. Zeg maar dag aan vervelende bulten, hobbels en bobbels met dit product. De maten gaan van heel klein naar heel groot, en dat vind ik een fijne afwisseling. Iedereen verdient het om er beter uit te zien, toch?

Crocs
Jep, I kid you not. Crocs. Vergeet die lelijke klompen die je je onmiddellijk bij deze naam inbeeldt. Maar open je ogen en zie dit:

Coole laarzen met een sleehak, pumps met sleehak, sandaaltjes, winterlaarzen, botten om mee naar een festival te gaan, het kan allemaal. En dat allemaal modern en hip.

Sperry Top-Sider
Die kennen we dan weer van de bootschoen. Enkele stukken uit de nieuwste collectie:


Keds
Totally hip & happening, dit merk. Ik zie de stiefdochter hier zo mee rond huppelen :)


Pimp je tas met Chalrose!
Wat er voor mij nog echt uit sprong, was het merk Chalrose. Origineel concept! Je kiest een basisstuk uit. Daarna pimp (of customize) je de tas naar je eigen smaak, het seizoen, de trends. Je klikt alles er gewoon op! Hoe handig is dit? En zo heb je altijd een origineel stuk.


Hier kan je dus de strik er af halen, de clutch er aan hangen, of de wol in de winter. Super handig en leuk! Voor vrouwen zoals mezelf die wel graag met een andere tas rond lopen, maar geen zin hebben altijd heel de inhoud over de laden. Bij deze weet ik alvast wat ik zal vragen aan de BF voor mijn verjaardag. Of voor moederdag. Of gewoon, omdat hij mij graag ziet. (duidelijkere hint kan niet denk ik)

Bedankt Maison PR, het was een aangename kennismaking!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten