donderdag 25 juli 2013

Zoom fast black lash mascara - MAC

Tijdens mijn eeuwige zoektocht naar de perfecte mascara, kwam ik dit product op mijn pad tegen: zoom fast black lash mascara van MAC.


Goh ja, wat vind ik er van? Om eerlijk te zijn: bleh. Echt. Ik wou zo graag dat dit mijn ultieme mascara was! Maar dat wil ik eigenlijk altijd, bij elke mascara die ik gebruik. De kleur is super, zwart is niet gewoon zwart, maar zo zwart als de nacht. Geweldig! En daarmee heb ik het dan ook gehad met positieve eigenschappen van deze mascara...


Het borsteltje werkt niet bij mij. Mijn wimpers zijn niet mooi gescheiden maar klitten aan mekaar. Er zit enorm veel geklonterd product op, zodat ik mors. Volume? Langere wimpers? I think not.

Maar het belangrijkste: de droogtijd. Ik heb het gevoel dat ik ettelijke minuten (en in de ochtend zijn minuten = uren, toch?) moet wachten voordat alles opgedroogd is. Als ik durf te niezen vijf minuten nadat ik de mascara heb aangebracht, heb ik extra wimpers onderaan mijn oog, bijna op mijn wang. Dat werkt misschien op de catwalk of een podium, maar voor mij is dat niet echt het effect dat ik zoek.

And so, the saga continues...

1 opmerking: