donderdag 29 augustus 2013

Bumble and bumble - curl consious smoothing shampoo


In mijn zoektocht naar een shampoo voor krullend haar, kwam ik bij Bumble & bumble terecht. Eerder toevallig dan nog, want eigenlijk ging ik bij Cosmeticary eens proberen of die nieuwe spray voor meer volume iets voor mij was.
Shampoo voor krullend haar: niet elk merk heeft dat in het assortiment. Meestal ga ik dan ook voor producten tegen droog haar. Want krullen zijn altijd wat droog.
En om het helemaal moeilijk te maken, zoek ik liefst een product met zo weinig mogelijk of geen parabenen en siliconen.


De verpakking: witte bus die meegeeft, met een prachtig patroon. Een dopje dat open klikt, geen gedoe daar. En de geur, o, de geur. Ruikt totally naar kapsalon. Love it!

Maar veel belangrijker: hoe is de shampoo? Ik gebruik een klein dotje, dat is voldoende om mijn haren vol met schuim te krijgen. Ik laat even intrekken en spoel grondig uit. Ik was mijn haren geen tweede keer, ik heb niet het gevoel dat dat nodig is.

Resultaat: mijn haren zijn schoon. Maar nog belangrijker: deze shampoo is mild voor mijn krullen. En ik krijg mijn haren toch ontward, zonder extra product. Maar uiteraard wel met conditioner.


Ik hou zo hard van Bumble and bumble. Alles zit goed! Hun gebruiksaanwijzingen zijn grappig, en ze letten op de details. Toch een minpuntje: de prijs. Maja. Je kan niet alles willen natuurlijk.

B&b is een Amerikaans merk. Ik weet niet hoe het komt of wat het juist is, maar mijn haar houdt van Amerikaanse merken.

Te koop bij Cosmeticary - €25 voor 250 ml

2 opmerkingen:

  1. Ik heb superstijl haar dus dit is duidelijk niks voor mij. Maar over het algemeen ben ik wel een B&B fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ter info: ook te verkrijgen in Olen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen