zondag 4 augustus 2013

Makeup remover gel - Annayake


Sinds ik de reinigende olie van Dermalogica in huis heb, ben ik totaal hooked. Olie reinigt geweldig goed, haalt alle make-up en vervuiling van mijn huid, zonder een vettig laagje achter te laten.

Enig nadeel: de prijs. Dermalogica is een duur merk. Omdat het niet altijd van dattum kan zijn, ging ik op zoek naar een product dat even goed reinigt, maar toch net iets goedkoper is.

Ik kwam bij Annayake terecht. Deze reiniger is geen olie, maar volgens de verkoopster zou deze gel-formule mij ook aanstaan.

Het proces is hetzelfde als bij de meeste reinigers: je brengt het product aan op je gelaat en hals, en laat het met wat water olie-achtig worden. Daarna goed naspoelen met water.


A little bit of feelgood goes a long way: ik gebruik maar een dotje zoals op de foto voor heel mijn gezicht, en nog eens diezelfde hoeveelheid voor mijn hals. Ik vind het dus een erg zuinig product.

De gel is aangenaam op mijn huid, dat is wel een pluspunt met deze temperaturen. Hoewel ik niet rood ben van de zon, merk ik dat ik geen te agressieve producten moet gebruiken.

Deze remover doet grondig zijn werk: alle producten en andere vetzakkerij dat er tijdens de dag op zit, is weg. Ik heb de test gedaan met het watje, en het bleef wit :)

Is het een rebuy? Mwah. I think not. Het is een topproduct, maar ik gebruik toch liever een olie eigenlijk. En ik zag op een andere blog dat er TBS nu ook een olie heeft, waarschijnlijk zal ik dus die eens proberen.

Makeup remover gel van Annayake, te koop bij de parfumerie - €36,63 voor 100 ml


2 opmerkingen:

  1. Annayake vind ik op zich een erg fijn merk. Deze cleanser ken ik niet maar hij lijkt me voor mij wel geschikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duur voor make-up remover, ouch. Ik gebruik er zelf eentje van La Roche Posay. Goeie kwaliteit, maar toch nog betaalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen