dinsdag 22 oktober 2013

Origins - Make a Difference

Dagcrème van het moment is Make a difference van Origins. Dit is het eerste product van Origins dat ik probeer.

Origins is een merk dat best betaalbaar is, zo tussen de apotheker- en parfumeriemerken in. Helaas niet echt heel verkrijgbaar in België, al zijn er wel mogelijkheden als je deze producten echt in huis wil halen. In Douglas in Nederland verkopen ze bepaalde producten, maar via de vele webshops is natuurlijk alles mogelijk.

Ik koos deze crème omdat mijn huid altijd nood heeft aan hydratatie. Deze Make a Difference-lijn is uitgebreid getest, en niet alleen door mij :) Het zou klinisch bewezen zijn dat het vochtreservoir van de huid gestimuleerd wordt en de huid gehydrateerd en verjongd achter laat. Wat voor mij ook een belangrijke is: dat de crème snel opgenomen wordt. Ik haat het als ik tien minuten na het smeren van mijn dagcrème nog altijd vettige dingen voel op mijn huid.


En dat heeft deze crème dus echt wel, die trekt super snel in.

Van dat reservoir enal, dat weet ik zo nog niet. Ik heb het gevoel dat mijn huid toch net iets meer nodig heeft. Ik heb geen trekkerig gevoel ofzo, ik kan het moeilijk omschrijven wat het dan juist is. In ieder geval: die verjongde huid ben ik precies toch ook nog niet tegengekomen.

All & all een goed product, maar voor mij geen holy grail. Heel erg jammer, want ik sta helemaal achter de filosofie van Origins: ze testen hun producten op mensen, niet op dieren, hun verpakking is (al dan niet deels) gemaakt van recylagematerialen, en de producten bevatten enkel natuurlijke en organische ingrediënten. Een heel erg groen bedrijf dus. Maar bon, niets houdt me tegen om andere Originsproducten te testen natuurlijk :)

Zijn er nog Origins gebruikers hier in de zaal?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten