dinsdag 19 november 2013

Obey your body - radiance repair peeling gel


Wie al eens in de stadsfeestzaal in Antwerpen komt, kent zeker dit bedrijf. De verkopers die nogal aandringen opdat je de handproducten zou proberen? Jep, dat zijn de mensen van deze firma: Obey Your Body.


Persoonlijk vind het afschuwelijk als je zo pushy benaderd wordt, ik kijk liever op mijn gemak en ben redelijk allergisch voor hard sell technieken.

Nietsvermoedend liep ik in de Nieuwe Gaanderij in Antwerpen, op weg naar Shu Uemura, maar daar ben ik dus niet geraakt. Door een vriendelijke man werd ik gevraagd of ik een gratis handschrub wou. Ik was in een gevoelige bui, dus ik zei ja en stapte de winkel binnen.

De scrub was fijn, daar niet van. Maar hij liet me ook deze peeling proberen op mijn arm. Wow. Ik was danig onder de indruk.

Obey Your Body gebruikt in zijn producten altijd mineralen uit de Dode zee. Maakt dat het verschil? Ik weet het niet exact, maar deze peeling is echt goed. Zelfs voor mijn gevoelige en vochtarme huid!


De peeling is een gel, en is handig te doseren met de pomp.


Je masseert de gel ongeveer een minuut in draaiende bewegingen op je gezicht. Naar het einde toe komen er stukjes vuil mee van je gezicht, kleine worstjes precies ;) Daarna goed afspoelen.

Het effect? Een diep gereinigde huid, op een zachte manier. Alles voelt voldoende gevoed en erg zacht . Het is een zalig gevoel op mijn huid! En wat een verschil met andere peelings met harde stukjes in.

Ik verschoot er wel van dat dit merk zo duur was. Vandaar de hard sell methode waarschijnlijk, maar er zijn luxemerken die nog duurder zijn en potentiƫle klanten op een andere manier benaderen. Een tip beste mensen van OYB, het kan dus anders!

€80 voor 50 ml - maar ze doen regelmatig acties dus je kan er extra producten bij krijgen of minder betalen

Wat vinden jullie van deze verkoopstechnieken? Zijn jullie er vatbaar voor of allergisch aan?

Deze is alvast minder pushy: je kan mij ook volgen op Facebook!

3 opmerkingen:

  1. ik negeer ze meestal of zeg dat ik voor een goed merk werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik vind de producten ook heel goed. Maar... de verkoopstechniek is inderdaad enorm pushy en dat heeft een zeer goede reden. De prijzen die na gesjacher aanrekenen zijn zomaar eventjes 60% hoger dan wanneer je de producten besteld via "kismetic" zie link hieronder.
    http://www.kissmetic.com
    Zelf uitgetest en correcte levering in 5 dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig product.

    kocht het ook door kissmetic.com , het kwam na 4 dagen.

    BeantwoordenVerwijderen