woensdag 22 oktober 2014

Total eye care - Dermalogica


In mijn niet aflatende strijd tegen veroudering (afijn, ik wil wel ouder worden, maar met stijl en met niet al te veel rimpels), smeer ik ook 2x per dag oogcrème. En dan twee keer een andere. 's Avonds mag het al eens wat meer zijn, maar 's ochtends heb ik niet veel tijd.


En dan vind ik het handig om een product te hebben dat op verschillende vlakken werkt: hydratatie, camouflage van donkere kringen, ontzwelling, vermindering van fijne lijntjes en zonnebescherming. Ik heb natuurlijk (en gelukkig) niet elke dag alles nodig, maar hydratatie en zonnebescherming vind ik toch een must.

De total eye care van Dermalogica belooft het allemaal. De oogcrème is gekleurd en bevat spf, wat zeker pluspunten zijn. Tijdens de zomermaanden geeft het mij voldoende hydratatie, maar nu voel ik dat mijn huid nood heeft aan meer. Het kleurtje is prima voor mijn huidtint, en is voor mij voldoende als basis voor make-up.

Zoals alle producten van dit merk, is het niet goedkoop. Maar wel zuinig in gebruik.

Welke oogcrème is nog een aanrader?

Total eye care - €57,90 voor 15 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten