zondag 8 november 2015

Kerstsfeer in november

Kerst Intratuin

Kerstsfeer, nu al? Voor Sinterklaas? Ik ben er niet echt voor, anders loopt alles door mekaar. Maar, ik wil ook graag  voorbereid zijn. En koopjes kan ik al helemaal niet weerstaan. Intratuin organiseert op 18 november een kerstkoopavond, en je krijgt 20% korting op het kerstassortiment. Op deze prachtige zondag wandelden we tot daar om inspiratie op te doen (en ja, ook voor een koffie).

Kerst Intratuin
Kerst Intratuin


Nu mijn zoontje geen grijpgrage baby of peuter meer is, kan ik eindelijke een boom zetten die ik echt wil. De boom heb ik een tijdje geleden gekocht in de Hema, en die doet het nog prima. Maar de versiering en decoratie wil ik toch net anders. Hierbij alvast enkele ideetjes.

Kerst Intratuin

Kerst Intratuin

De combinatie van de bloemen, het hout, de gouden kerstballen en de sneeuw vind ik wel leuk. Al zie ik mij dat niet direct thuis zetten. Die sneeuw trekt kinderhandjes aan, en een keertje per dag stofzuigen is echt genoeg. De onderste is totaal niet mijn ding, veels te kitcherig, op een slechte manier. (want goede kitch bestaat uiteraard ook!)

Kerst Intratuin
Kerstmannen overload

Kerst Intratuin

Kerst Intratuin

Die rendieren in de boom heeft ook nog wel iets vind ik. Of een rendierhoofd tegen de muur lijkt mij ook wel wat!

Kerst Instratuin

Deze vind ik echt heel erg leuk. Totaal niet traditioneel, maar ik heb een zwak voor hout...

Kerst Intratuin

Deze als boom vind ik ook geweldig! Als je een beetje handig bent, kan je hem misschien nog zelf maken.
Want goedkoop is hij niet...

Kerst Intratuin
Jep, dat handje is van zoonlief :-)

Kerst Intratuin

Uiteraard hebben ze nog dorpjes, lichtjes, sneeuwlandschappen en andere decoratiespullen. Ik heb mij nu beperkt tot de bomen die in de winkel staan.

Voor welke soort boom gaan jullie? Mijn favoriet is ongetwijfeld die helemaal bovenaan, met het hout. Wisselen jullie elk jaar of regelmatig van kerstballen? Zetten jullie wel een boom om te beginnen? Ik ben benieuwd! Laat het mij zeker weten in de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten