donderdag 3 augustus 2017

CÎME: natuurlijk & Belgisch

CÎME - natuurlijke verzorging

Introducing CÎME. 
CÎME staat voor natuurlijke huidverzorging, en is een op én top Belgisch bedrijf. De producten van CÎME zijn biologisch & natuurlijk, worden ontwikkeld met respect voor de natuur (denk aan een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk), worden niet getest op dieren, zijn veganistisch en geschikt voor de gevoelige huid.

CÎME - natuurlijke verzorging


Allemaal goed & wel.
Schoon verhaal, maar wat met de kwaliteit van de producte?

Ik kreeg de Green tea therapy body lotion om te testen. Ik heb een heel erg droge huid, ook in de zomer. En deze body lotion houdt mijn huid mooi soepel en gehydrateerd. Waar ik met andere body lotions elke dag moet smeren om geen slangenhuideffect te hebben op mijn benen, heb ik dat met deze niet. Zelfs na drie dagen geen slangenhuid te bespeuren!

De combinatie van groene thee, kurkuma extract en chiuri boter geven een apart parfum. Voor mij geeft het een natuurlijke geur, die heel aards aanvoelt. Heel intens ook.

A little bit goes a long way. Met weinig product kan je veel smeren, bovendien dringt deze lotion snel in de huid.

+++ dus.

De body scrub kocht er zelf nog bij. Je kan hem gebruiken als scrub dus (duh), maar ook als badzout. Zelf geeft CÎME nog een tip: voeg enkele druppels van hun droge olie toe voor je aan het scrubben gaat, en je huid krijgt een extra silky touch.

De producten die ik heb gebruikt zijn echte toppers. Ik kan vermoeden dat de rest ook zo moet zijn.

Alles kan je vinden op hun webshop, of in verschillende verkooppunten in het hele land. Wel interesse maar je wil vooral eerst testen? Voor €5 kan je sample set kopen. Check hun website voor alle details!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten