donderdag 20 december 2018

De vegetarische slager

Tegenwoordig doe ik erg mijn best om minder vlees te eten. Vooral uit ecologische overwegingen en omdat bepaalde vleessoorten niet echt super gezond zijn.

de vegetarische slager


Vleesvervanger moet naar vlees smaken
Maar ik heb wel een probleem: ik vind vlees wel erg lekker. Kip kan er altijd in, spekjes in quiche zijn zalig, en zwijg me over gehakt. Ik was dus al een tijdje op zoek naar een vleesvervanger die niet gortdroog is, stropt in mijn keel, maar vooral naar vlees smaakt.

de vegetarische slager


De Vegetarische Slager
Bij Albert Heijn vond ik het merk De Vegetarische Slager. En man, wat zij doen is echt spek voor mijn bek! Wat ik van dit merk al geprobeerd heb, smaakt echt naar het vlees dat ze willen vervangen. Kipstukjes tussen de wrap, ontbijtworstjes bij eitjes, broccolipuree met braadworst, gehaktballetjes, boterhamworst, kippewit, ... ik vind het allemaal even lekker!


Unilever
Deze week is De Vegetarische Slager overgenomen door Unilever. Hopelijk wil dat zeggen dat zij serieus kunnen opschalen, hun prijzen laten zakken, en wat aan de verpakking doen.

Voor mij is dit het go-to merk dat ik eet als ik geen vlees wil. Check zeker hun website voor hun producten, verkooppunten, webshop en restaurant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten