maandag 9 juli 2012

To shop or not to shop?

Vandaag, al tien dagen na de solden, moet ik bekennen dat ik nog altijd maar 1 ding heb gekocht! En dat dan eigenlijk nog puur toevallig, want ik dacht dat de solden pas 1 juli begonnen. Was I wrong...

Deze heb ik dus aan 60% korting gekocht bij Torfs.


Ik moest nieuwe gemakkelijk schoenen hebben waar ik ook mee kan gaan werken. En deze voldoen helemaal aan de beschrijving, ik heb ze trouwens ook al eens in het zilver gehad.

Wat nog in mijn hoofd zit, is Dé Rode Handtas:


Oh my, hier staat zo hard mijn naam op! Maar zelfs aan 50% korting, staat ze momenteel nog op een wopping 132 euro... Ik heb ooit al zo veel betaald voor een handtas, maar daar heb ik dan ook wel een half jaar over getwijfeld. En nu bedenk ik het me pas: ik kan op het scherm niet oordelen of deze kleur wel in mijn pallet past! Verdorie! Ik denk dat ik gewoon nog wat ga wachten, misschien gaat er nog wat af. En anders zal ik op het einde van de maand moeten zien of ik nog wat budget over heb.

Wahant, zaterdag ga ik naar Breda. Shoppen. En daar is een Sephora...

Wat zouden jullie doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten