vrijdag 28 december 2012

Kerstcadeautjestijd

Met enige vertraging kunnen jullie zien wat ik kreeg van mijn papa. Eigenlijk moest het een geheim zijn wie voor mij een cadeau ging kopen (we trekken een naam, voor iedereen iets kopen is veel te duur), maar hij had zich verklapt :)

Ik had een lijstje opgesteld, op aanvraag. Daar stond heel veel op, maar dit is het dus geworden:







Van L'Occitane heb ik nog niet zo veel geprobeerd. Vandaar dat het op mijn lijstje stond. Ik kreeg een probeersetje en een geschenkbon.

En vooraan zien jullie nog de quick liner for eyes van Clinique.





In het setje een parfum, douchegel, doucheolie, crème précieuse, handcrème en een hoop staaltjes.

De doucheolie is alvast goedgekeurd. Ik ben heel benieuwd naar het serum, dat zit in de staaltjes rechts. Die gele dus.



Deze concentré de lait ga ik sowieso halen. Heb ik al eens geprobeerd en was ik toen heel tevreden van. Daar onder lagen een haarolieshampoo en -conditioner. Al getest, maar niet echt goedgekeurd. Ik kreeg mijn haar niet ontward, het leek heel droog, en de geur deed me denken aan de Petrole Hahn (of hoe schrijf ik dat?) die mijn papa vroeger in zijn haar deed. Not my cup of tea.



Hoe schattig is de verpakking van de handcrème trouwens? Precies kleine tubetjes verf.

Deze crème précieuse, daar ben ik ook benieuwd naar.

Binnenkort ongetwijfeld een artikeltje over mijn ervaringen met L'Occitane!



And last but not least: de quick liner in de kleur true khaki. Ik ken deze liners al, en vind ze heel goed. Gemakkelijk in gebruik en goed gepigmenteerd, en smeren goed uit. Handig ook dat ik ze niet moet slijpen.



Een dikke merci aan mijn papa voor deze cadeaus!

1 opmerking: