zondag 23 december 2012

Uitgedaagd

De stiefdochter wou graag een breziliƫnnetaart voor haar feestje. Volgens the boyfriend veels te moeilijk te maken, hij ging dat wel bestellen!

Dat, beste vrienden, noem ik dus een uitdaging. In dit huis worden geen taarten besteld die ik ook zelf kan maken.

Tadaaaa:

Receptje gegoogled, en eentje van SOS Piet gevonden. Uit ervaring weet ik dat het echt eenvoudige gerechten zijn, of toch simpel uitgelegd. En inderdaad, moeilijk was het niet. Wel anders dan ik gewoon ben, een nogal lopend deeg. Met heel wat gemors tot gevolg...


Ik ga dat recept nog wat aanpassen als ik het nog eens ga maken. Zo wordt het echt iets van mij :)

Cakejes waren er ook, gedecoreerd door de stiefdochter.


Ik heb ze liever puur, zonder tralala op.


En de smaak van de taart? Die was top denk ik, gezien de schoonbroer de vorm helemaal heeft leeggelepeld...

2 opmerkingen: