woensdag 19 december 2012

Hope in a jar - Philosophy

Vandaag kreeg ik een staaltje van Hope in a jar, van het merk Philosophy. Direct de koe bij de horens gevat, en dat staaltje opengescheurd. Dit is wat ik van het product vind.


Philosophy ken ik al langer, maar ik heb er enkel nog maar stalen van geprobeerd. Tot nu toe ben ik dus niet zo hard onder de indruk, anders had ik al lang een grote pot gekocht.

Hope in a jar is een dag- en nachtcrème voor alle huiddtypes. Op zich vind ik dat al raar, want elke huid heeft toch zijn specifieke noden? Dat zullen ze bij Philosophy waarschijnlijk ook gedacht hebben, want er is toch een variant voor de droge huid op de markt.

Wat ik zo leuk vind aan dit merk, zijn de namen en de uitleg van hun producten. Zalig dat die meestal de namen hebben die ik aan producten koppel, of die snel samenvat wat dat product moet doen. Een dik pluspunt voor de marketeer de deze namen bedenkt!

Nu ik dit schrijf, is het een uur geleden dat ik deze moituriser op mijn gezicht heb gesmeerd. En het is nog altijd niet voldoende ingetrokken... Voor een nachtcrème vind ik dat minder een probleem, maar voor een dagcrème een absolute nono.

Maar waar ik mij echt aan stoor, is de geur. 't Is een specifieke geur, die mij nog het meest doet denken aan een slechte citronellakaars van een heel goedkoop merk. Stinken! Echt, ik heb de neiging om mijn gezicht te gaan wassen om van die geur af te zijn.

En plus, ik denk dat ik een slecht staal heb gekregen. Als ik beelden van dit product opzoek, zie ik een echte crème. Maar in mijn staal was het eerder een gelachtige formule, met productpareltjes in.

Neen, hope in a jar is het niet. Eerder puke in a jar...

Excuse me, ik moet mijn gezicht gaan boenen.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het nog steeds zo vreemd dat iedereen problemen heeft met de geur van Philosophy. Ik heb dat zelf nooit als een probleem ondervonden en voor mij geldt als het werkt is de geur van ondergeschikt belang. Want 't is toch niet zo dat het vreselijk stinkt? 't Ruikt gewoon een beetje naar ziekenhuis... maar de producten werken verder heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard moet het product werken, dan mag de geur nog zo zalig zijn.
      Maar ik heb een probleem met geuren. Er zijn er waar ik echt misselijk van word. En deze geur bleef in mijn neus hangen en zonder zwans: ik vond het echt stinken. Vandaar mijn zwaar oordeel :)

      Verwijderen