maandag 17 december 2012

NOTD: the perfect red

Vandaag presenteer ik jullie Diorific Vernis in de kleur Marilyn.


Op dit lakje heb ik lang mogen wachten. Maar oh boy, was dit even de moeite waard!


De verpakking is luxueus, en dat mag wel voor deze prijs. Het heeft een vintage feel, en de naam past er helemaal bij.

Een prachtig rood lakje, voor mij de perfecte tint rood eigenlijk. Dit is zo draagbaar, het hoeft geen kerst te zijn om dit te dragen. (al ben ik sowieso niet de persoon die kleren of producten opspaart, je weet maar nooit wanneer mijn tijd gekomen is, en dan is het zonde dat ik daar niet van zou genoten hebben)

Het kleine dopje en smalle borsteltje is wel even wennen, Essie heeft me verwend. Maar de lak dekt goed, ik heb op de foto twee laagjes.


Over de kwaliteit tot nu toe geen klachten. Ik ben eens benieuwd hoe lang de lak chipvrij gaat zijn. Maar eerlijk: dat maakt me niet uit. De lak was redelijk snel droog, en ik ben zo tevreden van de kleur, dat ik met plezier elke dag mijn nagels zou lakken als dat nodig moest zijn.

Als je geluk hebt vind je deze lak nog in de parfumerie, 't is een limited edition. (24,50 euro)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten