dinsdag 22 januari 2013

Rituals: Magic Touch

Met dit weer kunnen we niet genoeg smeren om onze huid van uitdroging te voorkomen.

Momenteel gebruik ik elke dag Magic Touch van Rituals.


De producten van Rituals associeer ik vooral met kwaliteit én een zalige geur. Mijn favoriet is die met 'organic cherry & rice milk'. Een rijke body crème, die het lichaam voedt en de huid helpt te verstevigen. Dat kan ik wel gebruiken in deze barre en koude tijden.

Dit product bevat antioxidanten, vitamine E en Centella Asiatica (voor de huidversteviging).


Hoewel deze crème een vaste structuur heeft in de pot (het woord 'crème' zegt het al natuurlijk het is geen body milk), is hij verrassend gemakkelijk uit te smeren.

Ik moest nog lachen toen ik zag dat het product 12 maanden goed blijft na openen. Haha, no way dat ik dit schatje zo lang kan laten leven! Ik smeer elke dag, dus na twee weken mag ik blij zijn dat er nog iets over blijft.

Magic Touch is te koop in de Rituals winkels en op de webshop. €15 voor 200 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten