zaterdag 16 februari 2013

NOTD: Big Spender van Essie

Tijd om nog eens een lakje te tonen.

Big Spender van Essie.


Big Spender, een rozig lakje voor mijn doen. Niet barbieroos, daar kom ik niet mee weg vrees ik. Maar deze tint spreekt me wel aan. Hoewel het nog mooier zou zijn bij mensen met een meer donkere tint dan de mijne.


Op deze foto is duidelijk te zien dat ik mijn nagels beter moet verzorgen :)



Naar goede Essie-gewoonte lakte dit lakje prima weg, met het brede borsteltje. Twee laagjes en de perfectie was bereikt. En snel droog! Ik kon alles tijdens Thuis doen (ik kijk daar zelf niet naar, de stiefkindjes wel, dus heb ik tijd om andere dingen te doen), en het was droog genoeg om daarna was op te plooien, zonder afdrukken op mijn nagel. Love it!

De lakjes van Essie kosten ongeveer €10 en zijn te vinden o.a. bij grotere Kruidvat-filialen.

2 opmerkingen:

  1. Idd! Heb laatst ook een nagellak van Essie gekocht, een rode, en is zoooo gemakkelijk aan te brengen! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Essie lakjes zijn inderdaad erg fijn! En wat een enorme keuze! Deze is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen