woensdag 20 februari 2013

Shopping haul

Een vriendin van mij werkt voor Estée Lauder Company. Af en toe krijgt ze uitnodigingen om uit te delen aan vrienden en familie, voor de shop die aan de fabriek verbonden is. In die shop verkopen ze natuurlijk al de producten van ELC, maar dan wel die met een beschadigde verpakking, overschotten, ... Dat maakt dat ze niet alles hebben, maar alles in de shop is wel aan 40% korting!

Vandaag trotseerde ik de hel van E313 naar Hasselt. Dit is mijn buit.

Ultra Hydrating Conditioner van Ojon. Van hun shampoo ben ik tevreden. Daarom geef ik met plezier deze conditioner een kans.

Big Bounce Shadow van MAC, kleur Impeccably Rich.

Een gelachtige structuur, goud-bruinig met shimmers. Wel subtiel aanwezig, heel belangrijk.

Nog van MAC prep + prime, future length lash serum. Op aanraden van mijn kapper. Zij was hier heel tevreden van. Binnenkort weten jullie of dit bij mij ook werkt.

Een kwast voor blush, ook van MAC.

Tenslotte van Clinique de oogcrème All About Eyes Rich en de dagcrème Total Turnaround Visible Skin Renewer. Ik had dringend (as in: mijn laatste staaltjes zijn er bijna aan) een nieuwe oog- en dagcrème nodig. Een rijke oogcrème, want daar heb ik wat droogtelijntjes. Voor mijn dagcrème is hydratatie ook belangrijk, maar ik vond niet direct mijn goesting. Ja, hele dure crèmes stonden er nog. Voor ongeveer 60 euro met korting. Daar bedank ik voor. Ik hoop dat deze ook voldoende gaat zijn, ik gebruik sowieso toch nog een serum onder deze crème.

Zo, dat zijn mijn nieuwe schatjes. Bedankt voor de uitnodiging, vriendin K!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten