dinsdag 23 april 2013

Meest gekozen make-up

Bij de keuze van mijn make-up laat ik mij al eens leiden door Frank of Sabine. Het weerbericht dus.

Het liefst ga ik met de fiets naar het werk. Ik moet dus rekening houden met zon of regen en ook wind. Want van veel wind zonder zon(nebril) moet ik traantjes laten.

Op naar de make-up die ik het meest heb gebruikt afgelopen week. Ik heb dus rekening gehouden met producten die al eens tegen een spatje regen kunnen of een traantje hier en daar.


Om mijn gezicht te beschermen gebruik ik eerst de city block van Clinique. Poedertje er op van Benefit, en daarna nog een bronzer van Bobbi Brown. Om nog wat kleur te geven op de wangen, mijn blush van Benefit. Dit heb ik al uitgebreid toegelicht in een vorige post.

Ik zie dat op de foto nog mijn paint pot van MAC vergeten ben. Oeps...


Op mijn bewegend ooglid smeerde ik deze oogschaduw van MAC. Qua textuur zit die tussen een mousse en vloeibare product in. Ik kan het niet zo goed omschrijven precies. Het lijkt wel op een dagcrème-iets? Does that make sense? Afijn. Dit product bevat veel shimmer, en heeft wat tijd nodig om te drogen.


Daarna de eyelinerpen van MAC, in het zwart. Lekker simpel, en omdat ik al wat tijd verlies omdat die oogschaduw moet drogen, gebruik ik graag deze pen. Snel een wing maken, wat zwart op mijn wimpers, en ik ben klaar. Geen tijd om 's morgens uren voor de spiegel te staan!

Jep, geen lipstick deze week. Mijn favo kleur zit in mijn handtas, dus smeer ik gewoon wat balsem op mijn lippies and I'm good to go.

3 opmerkingen:

  1. Leuke producten heb je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik heb een kleine maar zorgvuldig samengestelde stash :) (En met klein bedoel ik klein in vergelijking met menig beautyblogger :) )

      Verwijderen
  2. die city block is ook een vaste waarde in mijn make-up routine. Ben ondertussen al aan mijn derde tube.

    BeantwoordenVerwijderen