dinsdag 2 april 2013

Op, op, alles is op - editie winter 2013

Hupla, het is weer drie maanden geleden. De winter is voorbij (alhoewel), en dus hier een overzichtje van de opgemaakte producten.


Ik voel me nogal ongestructureerd vandaag, dus ik ga gewoon het rijtje af. Niets mooi gesorteerd per productsoort dus.


Ultracalming cleanser van Dermalogica
Mijn reiniger in het tweestappenplan. Heel erg zacht, ideaal voor mij. Kakduur, maar zijn geld waard. Vrijdag heb ik een afspraak bij Dermalogica in Antwerpen, en deze staat op het lijstje.

Gentle Eye Makeup Remover van Bourjois
Ondertussen al enkele jaren een vaste waarde. Dat zegt genoeg.

Regenessence van Georgio Armani
Eye rejuvenating serum. Doet prima zijn werk, gebruikte is 's avonds. Helaas veels te duur, dus zal waarschijnlijk niet in mijn stash terecht komen. Too bad!

Curl Define Conditioner van Senscience
Heel tevreden van. Doet prima zijn werk. Rebuy!


Original deodorant van Dove
Al heel erg lang mijn favoriete deo. Ik gebruik normaal een roller, maar die vond ik toen niet. Dan maar de spray gekozen. De geur van deze original lijn, oude zeep, doet me aan mijn oma denken. En dat is altijd een goede zaak.

Handzeep Imagine van Rituals
Staat standaard in mijn badkamer. Van andere zeepjes drogen mijn handen uit of krijg ik vervelende velletjes. 

Visionnaire van Lancôme
Het serum dat zoveel fans heeft. Het zou de fijne lijntjes corrigeren en een egale huid moeten opleveren. Helaas heb ik daar weinig van gemerkt. Gelukkig had ik deze gewonnen, dus geen potten gebroken want ook dit product is zeer high end.


Lait Démaquillant multi-actions van Roc
3 in 1 formule: ontschminker, toner en hydrateert in één. Again, dit product doet het niet voor mij. De textuur is zeer vreemd, het is precies al vervallen. En de geur is chemisch. Not my cup of tea. Gelukkig was dit een staaltje. Niet op, maar wel in de vuilnisbak ermee.

Magic Touch van Rituals
Body butter voor een droge huid. Liefde voor dit product! Ruikt zalig, hydrateert zoals het moet, smeert goed uit. Zeker een rebuy!

Superdefense van Clinique
Vond ik best ok, helaas niet hydraterend genoeg tijdens de koude maanden. Zal ik waarschijnlijk nog wel eens kopen, maar dan in de lente of herfst.

Deo pearl & beauty van Nivea
Op reis is er altijd wel één ding dat ik vergeet mee te nemen. Dat was dus deze keer deodorant. Deze kocht ik dan maar, omdat ik geen Dove vond daar. Is gewoon ok, niets speciaals.

Handcrème van L'Occitane
Een staaltje, maar o zo fijn! Een vaste structuur, maar trekt toch snel in. Ideaal voor de winter. Een grotere versie ligt momenteel op mijn werk, maar die is ook bijna op.

Onder de douche body milk van Nivea
Revolutionair product, een body milk voor af te spoelen onder de douche. Ik vond het maar zowenzo. Geen rebuy voor mij. Jammer!


Huile sublime - Bois d'orange van Roger & Gallet
Mijn eerste ervaring met een product van Roger & Gallet, maar hier ben ik heel tevreden van. De geur is echt mijn ding, en de olie doet zijn werk. Koop ik zeker opnieuw, maar dan in een grotere versie. En ik heb dit weekend gesnuffeld aan een paar andere geuren, en die kunnen mij ook bekoren. Fan!

Intensive 7 days van Garnier
Jaja, er heel wat gesmeerd afgelopen winter :) Het was nodig, toch? Deze body milk had ik nog staan van vorig jaar. Ik vond er niet zo veel aan. Het is geen slecht product, maar ik smeer toch liever iets anders.

Xiu Xi van Rituals
Als laatste deze olie. Ook gebruikt voor mijn droge huid in de winter toch soepel te kunnen houden. Zeker geen slecht product, maar er zijn er betere op de markt.

Zo. Dat was het weeral. Op naar de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten