zondag 19 mei 2013

Nieuw @ MOW HQ

Gisteren moest ik naar het Kruidvat voor pampers voor mijn zoontje. En dit ging ook nog in mijn mandje.








 
Allereerst een mono-oogschaduw van Catrice. Om specifiek te zijn: Intensif'eye Wet & Dry shadow in de kleur 050, Lunch At Tiffany's. Het is een grijs-bruine kleur met shimmers. 


Ik zocht al even een goede budgetvriendelijke concealer. Dit is de Camouflage cream van Catrice, in de kleur 010 Ivory.





 Tenslotte nog een eyeliner van Gosch: Velvet Touch eye liner, waterproof, in de kleur
014 Pink Darling. Ik ga deze gebruiken op de waterlijn, in een poging mijn varkensoogjes bami-allures te geven. Te vergroten dus.

Swatch time!


Bovenste is de eyeliner, dan de oogschaduw en onderaan de concealer. Pigmentatie van de eyeliner is prima, van de oogschaduw is minder. Maar ik ga hem gebruiken met mijn Paint Pot, dus ik hoop toch op een houdbaarheid van 8 uur... Ik schrok wel wat van de kleur van de concealer. Maar dit is mijn arm aan de binnenkant, die ziet nooit zon. Onder mijn ogen valt het wel mee, als ik het voldoende uitwrijf. 

Uitgebreide reviews komen er zeker aan!

Catrice en Gosh is o.a. te koop bij het Kruidvat.
Intensif'eye shadow - €2,99
Camouflage cream - €3,89
Velvet Touch Eye Liner - €7,79
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten