zaterdag 6 juli 2013

Opgemaakt: lente (alhoewel) 2013

Hallo iedereen!

Hier ben ik weer met mijn vuilnisbakoverzicht van de voorbije drie maanden :)


Ik begin graag met make-up, omdat het voor mij toch bijzonder is dat ik iets leegmaak hiervan.
  • High Impact Mascara van Clinique: dit is echt een toppertje. Lange houdbaarheid, klontert niet, kan mijn wimpers goed scheiden, geeft geen spinnenpoteneffect, droogt snel en is zo zwart als de nacht. Ik ben er nog altijd niet uit of ik nu meer volume wil, of langere wimpers. Graag allebei, denk ik dan.
  • Burt's Bees: een lippenbalsem. Doet goed zijn werk, niet meer of minder.
  • Luminous Silk Powder van Giorgio Armani: heb ik al beschreven hier. En nu is hij dus op, meh.
  • City Block Sheer van Clinique: ben al aan mijn volgende bezig. Uitgebreide info staat in een vorig artikel.
  • Hello Flawless van Benefit: in de kleur Shell. Helaas gevallen en dus kapot... Twee poeders weg, dat maakt dus dat ik dringend een nieuw nodig heb. Voor als mijn huidig er ook door is :)
  • Als laatste ene lipstick: Shimmering burgundy van Fleur de Santé. Lang geleden eens gekregen van een vriendin. Maar hier was ik echt tevreden van! De kleur is sheer, en dat is voor mij een vaste waarde in mijn handtas. Handig als ik geen spiegel in de buurt heb en toch lipstick wil opdoen.


Over naar de verzorging.
  • Acanthe van Rene Furterer: product voor mijn krullen te definiëren. Ben al aan de volgende bezig :)
  • Stress Relief Eye Mask van Estée Lauder: gebruik ik (bijna) elke week. Een instant dorstlesser voor de huid rond mijn ogen.
  • Advanced Night Repair Eye van Estée Lauder: gebruikte ik 's avonds omdat het nogal 'vettig' is. Maar wel top. Als het niet aan de prijzige kant zou zijn, stond het nu al te blinken in mijn kast.
  • Body Lotion van Dove: is niet leeg, maar moest weg omdat het product stinkt. En ik wil natuurlijk prettige geuren aan mijn lijf.
  • Gentle Eye Makeup Remover van Bourjois: yep, weeral
  • Intensive Moisture Balance van Dermalociga: gekocht als dagcrème, maar gebruikt als nachtcème. Waarom, kan je hier lezen.
  • Total turnaround visible skin renewer van Clinique: is wel ok, zou ik opnieuw kopen.
  • Body Harmony van Declaré: prima scrub. Kost wel iets te veel om elke maand te kopen. De geur is za-lig!
  • dat kleine witte potje vooraan is de Hydrating Face Cream van Bobbi Brown. Vond ik maar zowenzo, blij dus dat het een staal was. BB geeft normaal geen staaltjes, maar de vriendelijke dame van Parfuma gaf me een potje.
  • mijn favoriete deo: Original van Dove
  • Ultra Doux conditioner van Garnier: over deze lijn heb ik het uitgebreid gehad. Prima budgetmerk, zonder parabenen en siliconen!
  • Natural Oil van Nivea: voor mijn droge huid. Kon ik wel gebruiken met de aanhoudende winter en herfst. Is ok, maar een volgende keer zou ik toch voor een andere olie kiezen.
  • Imagine van Rituals: de beste zeep ooit. Geur die ik altijd associeer met Rituals. Mmmmm.
  • Mythic Oil van L'Oréal Professionnel: olie voor het haar? Yer sirree! Ik merk dat hier geen artikel over verschenen is. Vreemd. Nu heb ik de olie van Kérastase in mijn kast staan, maar als die op is, koop ik waarschijnlijk terug deze.


Nog enkele stalen die ik opgemaakt heb. Maar ik kan mij er niets specifiek meer van herinneren, ik zal er dus niet zo van onder de indruk geweest zijn.

Zo. Nu mag die stapel echt de vuilnisbak in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten