donderdag 5 december 2013

Azahar Cleansing Micellar Water - Darphin


Micellair water gebruik ik elke dag. Toen ik een tijdje geleden een back-up moest kiezen, ging ik voor deze van Darphin.

Dit is het eerste product dat ik probeer van dit merk. Ik koos het omdat het geschikt is voor de gevoelige huid, en omdat het in promotie stond :) Ook omdat 94% van de ingrediƫnten van natuurlijke oorsprong is, en er geen parabenen in zitten.


Dit micellair water is geschikt om de huid, maar ook de lippen en de ogen te reinigen. Ik gebruik het enkel voor mijn huid.

Deze reiniging is ideaal voor luie dozen. Als het snel moet gaan dus. Als ik super moe ben, en dus geen zin heb in een dubbele reiniging, kies ik voor deze manier van reinigen. Ook in de ochtend gebruik ik dit, omdat mijn huid dan toch niet echt vervuild is na een nachtje slapen.


Het is echt simpel: je doet wat op een wattenschijfje en wrijft zachtjes op je gezicht. Mijn huid voelt schoon, zacht en heel erg belangrijk, gehydrateerd aan.

Een prima micellair water!

o.a. te koop via de apotheker - €17 voor 200 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten