zondag 8 december 2013

Volume Clubbing Black Jack mascara - Bourjois


In mijn zoektocht naar de perfecte mascara, schuw ik de budgetproducten niet. Voor mij hangt kwaliteit niet per se samen met de prijs van een product.

Ik werd verleid door de leuke verpakking, en de belofte van extreem volume. Er zitten geen parabenen in, wat bij mij altijd de voorkeur heeft sowieso.


De huls is redelijk dik, en het borsteltje is heel groot. Groter dan ik gewoon ben! Ik heb geen voorkeur voor een borstel met haren, het is gewoon anders werken.

Bij 'volume clubbing' stel ik me echt lange wimpers voor, bijna zoals valse. Helaas, veel volume zie ik niet direct. Bovendien is het oppassen voor samengeklonterde wimpers, die ben ik wel een paar keer tegenkomen.

De houdbaarheid is wel in orde. Maar de kleur? Ik kies zwart om echt zwarte wimpers te hebben. Helaas, veel kleur komt er niet af. Ik vind het bijna zoals een andere mascara die bijna op zijn einde is.

Besluit: voor mij werkt deze niet.

Deze mascara is o.a. te koop bij Kruidvat - €14

Geen opmerkingen:

Een reactie posten