woensdag 2 april 2014

Fluidline - MAC

De laatste tijd grijp ik terug naar een oude gewoonte: enkel eyeliner en mascara. En my weapon of choice is deze fluidline van MAC.

Ik heb niet altijd de tijd, dus ga zelden voor een full face of make-up. Gezien ik nu zonnebescherming smeer, en al wat daar bij hoort volgens mij, gaat er minder op mijn ogen. Daarom hou ik graag bij enkel eyeliner (en mascara uiteraard, goes without saying).

Eyeliner, saai? Ik dacht het niet. Je kan er mee spelen en verschillende looks mee maken. Traditioneel, een wing kort, lang, subtiel of fel. Maar wat ik ook al eens doe, is de eyeliner niet boven maar wel onder mijn wimpers aanbrengen. Deze tip kreeg ik van een pro, en het heeft een totaal ander effect. Veel natuurlijker (bizar genoeg), subtieler, maar als je de juiste kleur gebruikt spreken je ogen veel meer.

Ik heb blauwgrijze ogen. De kleur die daar bij past is paars, vind ik. (al zou donkerblauw ook moeten werken, naar het schijnt) Dit product van MAC doet zijn werk goed: gemakkelijk aan te brengen, en de houdbaarheid is super. Het houdt gemakkelijk een hele dag. Om het aan te brengen gebruik ik ofwel een kwast van MAC, ofwel het kleine kwastje dat je bij Illusion d'ombre van Chanel krijgt. Works like a charm!

Fluidline van MAC is verkrijgbaar in verschillende kleuren - €18 voor 3g - in de filialen en webshop

3 opmerkingen:

  1. Zeg, ben jij een reclame-model voor die Chanel of MAC producten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een grote fan van eyeliner! De fluidline van MAC blijft bij mij helaas nooit lang zitten.

    BeantwoordenVerwijderen