zondag 6 april 2014

Lentegeur


De lente heeft zich al stevig ingezet. Sunshine overload, ik vind het alvast niet erg! (wel dat de klimaten op hol geslagen lijken, maar dat is een ander verhaal natuurlijk)

Eindelijk, eindelijk kan ik dit parfum boven halen. Vorig jaar haalde ik dit iets te laat in huis. Maar dit is voor mij een echte lentegeur.

Lily of the valley van Yves Rocher. De geur is echt precies een boeketje meiklokjes. Past perfect bij de zonnige dagen die we de laatste weken over ons heen krijgen.


Deze edt staat momenteel in aanbieding aan 50% korting - (anders) €26 voor 100 ml

2 opmerkingen:

  1. Dat ruik ik ook graag, meiklokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook, maar ik zie ze liefst als bloemekes in een vaasje staan. Binnenkort ... ?

    BeantwoordenVerwijderen