zaterdag 17 mei 2014

Olie to the rescue


Enkele weken greep ik nog eens naar een bus bodymilk voor onder de douche. Mijn vorige ervaringen waren niet super geweldig, maar misschien was dit nieuwe product wel wat voor mij? Want dat het enorm handig is, vind ik toch wel een voordeel.

Never again. Nog nooit waren mijn benen zo uitgedroogd achteraf. I'm talking schilfers als je panty's aan trekt...

Ik heb al de truken uit mijn kast boven gehaald om dit te bestrijden: nivea soft, body butter en baby olie (die de zoon toch niet wil), scrubben en zout in het bad. Maar niets hielp, de schilfers bleven.

Bij Yves Rocher doen ze altijd kortingen of speciale acties. (Heeft iemand daar al eens de volle pot betaald trouwens?) Ik was daar voor een blauwe eyeliner, en keek toch maar eens voor een droge olie. En zo haalde ik zonder het te weten de redder der schilfers in huis!

Deze droge olie komt uit de Nutrition-lijn, voor de sterk uitgedroogde huid dus. Het bevat voor 99% natuurlijke ingrediƫnten, dat kan ik alleen maar toejuichen.
De olie trekt snel in, dus je kan hem gerust na je ochtenddouche aanbrengen en daarna in die skinny springen.
Groot pluspunt: het is een pompflacon. Zo handig in gebruik!
En de geur is zalig. Ik ben echt niet goed in geuren omschrijven, laat ik het dus houden op een poederachtig iets.

Het belangrijkste: het resultaat. De schilfers zijn weg, mijn huid ziet er opnieuw mooi uit en is zijdezacht. Net op tijd om ze wat zon te laten zien, nietwaar?

Geniet van dit mooie weekend!

Nutrition, beautifying dry oil - €12,90 voor 100 ml (maar, hoe kan het ook anders, nu krijg je 40% korting)

1 opmerking: