maandag 2 juni 2014

New eyeliner in town


Eyeliner. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Zeer hip, maar voor mij al jaren een favoriet. In mijn tienerjaren ging ik standaard voor zwart, maar dat vind ik nu net iets te dramatisch geworden. De wijsheid komt met de jaren, nietwaar?

De trendkleur voor deze zomer is blauw. En dat wou ik wel eens proberen, zonder er bakken geld aan te spenderen.

Toen ik in de Yves Rocher winkel was, gingen deze twee kleuren (ik had een bon, twee voor de prijs van één) dan ook vlotjes mijn mandje in.



De kleuren zijn inktblauw ( 04 Saphir) en donkerpaars (06 Prune). Ze hebben een vilten topje, en zijn gemakkelijk aan te brengen. Door het fijne puntje kan je kiezen of je een fijn lijntje, dan een dikke volle lijn of een wing maakt. Speel er naar hartenlust mee, dat is de boodschap!


De houdbaarheid is prima: 's avonds zit alles nog netjes op zijn plaats.

Wel een tip: laat het voldoende drogen. Anders hangt er misschien hier en daar kleur waar je het niet wil.

En de blauwe kleur? Wel, ik had wat schrik voor het elektrisch blauw effect dat in de '80 zo populair was, maar dat was ongegrond. Deze kleur is eerder inkt, en past wondermooi bij een bleke huid, blauwgrijze ogen en rode haren. Al zeg ik het zelf! ;)

Verkrijgbaar in de winkels van Yves Rocher of de webshop voor €14,90. Maar laat er nu net een promotie zijn zeker! Je krijgt maar liefst 40 korting, hoera!
www.yves-rocher.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten