vrijdag 20 juni 2014

Oh my holy grailness!


Aan iedereen die zoekt naar de perfecte oogmake-upverwijderaar (wat een naam), stop de zoektocht! Ik heb namelijk het perfecte product gevonden!

Ik overhandig de trofee met veel plezier aan Giorgio Armani, voor zijn Perfection Eye Make Up Remover. Voor een keertje heeft een product zijn naam niet gestolen. Perfectie, daar streven er wel meer naar. Maar tussen proberen en waarmaken ligt een lange weg. Niets van dat bij dit pareltje.

Het is een reiniger in twee fasen, dat wil dus zeggen: schudden voor gebruik. De eerste laag verwijdert alle make-up. De tweede is een waterlaag, verzorgt en laat geen vet laagje achter.

Als ik zeg verwijdert make-up, bedoel ik ook alle make-up, ook waterproof. Het is het meest grondige product dat ik ooit gebruikt heb. Bij andere producten moet ik soms redelijk wat (her)aanbrengen en dan goed duwen, hier niet. Je hebt weinig nodig (zalig vind ik dat) en je houdt het zachtjes op je oog. That's it. Geen geduw, geen gewrijf. Geen extra stimulatie voor rimpels dus.

Ok, goedkoop is het niet. Je betaalt €30 voor 100 ml.  Maar, voor dat geld krijg je wel een topproduct, dat alles, ik herhaal, alles van je ogen haalt, snel is, en lief voor je ogen. Kortom: alles wat ik zoek. Dit is voor mij echt de holy grail van oogreinigers. Hallelujah!

Trouwens, nog een dikke merci aan Parfuma. Dit noem ik nog eens een staal! Hier kan ik tenminste grondig mee testen. Super service!

2 opmerkingen: