dinsdag 9 september 2014

Antwerp Fashion Festival 12 - 13 september

Deze vrijdag en zaterdag is op het opnieuw Antwerp Fashion Festival. Vrijdag is de kick-off met een modeshow en een afterparty.

Waar ik het meest naar uitkijk, is de late night shopping op zaterdag. Tijdens de dag, zelfs in het weekend, vind ik niet altijd de tijd om te shoppen. Ik vind dit dus een enorm goed initiatief. Ik kan dan ook op mijn gemak gaan, en moet met niets rekening houden.

Dit zijn mijn tips, als ik geen rekening moest houden met een beperkt budget ;)

Karl Lagerfeld concept store. Alleen al voor wat hij bij Chanel produceert, elk seizoen weer, heb ik respect voor deze man. Hij is creatief enorm veelzijdig, en als persoon excentriek.

Agant Provocateur. Zalig luxueuze lingerie die net dat tikkeltje anders is. De ontwerper blijft de zoon van zijn moeder, nietwaar?

Lancel. Die L de Lancel in Havana, die staat op de wishlist. En zal daar helaas nog een lange tijd blijven staan... Hun collectie om mee te reizen spreekt me ook erg aan.

Noë. Hier kan iedereen wel iets vinden naar zijn smaak. Betaalbare producten ook.

Exit. Stijlvol, comfortabel en betaalbaar. Een grote collectie, en op en top Belgisch. Want je kan nooit genoeg schoenen hebben!

Uiteraard is er nog een shitload andere dingen te doen: feestjes, feestjes, en nog wat feestjes, een lipstick bar,  blogger closet sale en chocoladeproeverij, om maar iets te noemen.

Alle info op antwerpfashionfestival.com.

Voilà. Nog maar eens een reden om naar Antwerpen af te zakken, moest je die nodig hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten