woensdag 8 oktober 2014

Purifying mask - Caudalie


De laatste tijd is mijn huid erg rustig. Ik kan met het hand op het hart zeggen dat ik gemiddeld per maand nu 1 break out heb. En dat is dan altijd op of tegen mijn neus.

Dit masker van Caudalie smeer ik twee keer per week op mijn T-zone. (Ik heb het een paar keer ook op mijn wangen aangebracht, maar die zijn nogal droog, en na het masker waren ze nog droger. Dat doe ik dus niet meer.) Eerst doe ik een dubbele reiniging, dan een scrub, dan dit masker en daarna nog een vochtinbrengend masker. Dat heeft mijn huid echt nodig.

Het masker zou zuiverend moeten zijn. Eerlijk: ik weet niet of het echt helpt, ik zie weinig verschil. Het droogt ook te veel uit naar mijn gevoel, zelfs op mijn T-zone. Het zou ook de poriƫn verkleinen, maar dat zie ik ook niet echt.

Qua substantie: het is niet echt een klei masker. Het brengt gemakkelijk aan en dringt goed in de huid. Na tien minuten moet ik het er echt af halen, anders begint het te pikken...

Al bij al werkt dit niet voor mij. Jammer, want ik vind Caudalie wel een prima merk.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten