zaterdag 26 september 2015

Tangle Teezer: haar ontwarren, zonder traantjes


Oh, wat heb ik sinds half augustus last van droge haren! De combinatie van kleuring, zon, warmte, zee en wind, is niet goed geweest voor mijn manen. En omdat ze zo droog zijn, heb ik nog meer dan vroeger last van knopen. Niet zo maar een haarspinnetje, maar echt dreadlockachtige knopen. (En ja, ik was mijn haren toch wel.)

Tijd om een echte goede borstel te kopen dus. Ik had al veel gehoord over de Tangle Teezer, en na een kleine zoektocht op het net zag ik door de bomen het bos niet meer. Zo veel verschillende soorten en prijzen, pfff.

Hoe schattig zijn die schaduwstekels? Net een egeltje :)

En toen hoorde ik dat je Tangle Teezer in Parfuma kon krijgen! Hoera!

Ondertussen drie keer getest, en ja, deze borstel doet wonderen. Knopen komen er zonder moeite uit, en pijn doet het al helemaal niet. Ik snap niet hoe dat komt, maar ik kan wel zeggen dat het absoluut werkt! Op een zachte manier wordt mijn haar geborsteld, zalig. Tangle Teezer kan absoluut niet tippen aan de kam die ik nu ongeveer al - slik - bijna 20 jaar gebruik...

Voor 15 euro kan je deze krijgen bij Parfuma. Elke cent meer dan waard.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gemakkelijk haar heb ik toch: om de 4 dagen wassen en kammen, klaar! Ik moet het 's morgens enkel wat bevochtigen, op dag 3 ook wat haarolie erin doen voor de droogte en meer werk is het niet. Nooit knoopjes (vroeger wel).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben SUPER fan! Ik vind het een zaligheid voor het haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter heeft deze een tijdje gebruikt, maar na een tijdje werden de tandjes krom dus ligt hij nu lelijk te wezen in de kast. Ze heeft dan ook wel kroeshaar dus hij heeft zijn beste tijd gewoon gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, oei, ik hoop dat de mijne lang meegaat. Daar heb ik nu eigenlijk nog niet bij stil gestaan, dat die tandjes krom kunnen gaan staan...

      Verwijderen