woensdag 31 augustus 2016

Bar Left - een pop-up zomerbar in Antwerpen

Bar Left Antwerpen

De zomer is nog niet ten einde, en daar moet je van profiteren vind ik! Op tien minuutjes van het centrum van Antwerpen, aan het Galgenweel op Linkeroever, vind je pop-up zomerbar Bar Left. By far de coolste zomerbar die Antwerpen te bieden heeft, if you ask me.

Bar Left Antwerpen

Midden in de natuur (als je niet achter de bar kijkt), met uitzicht op het Galgenweel, de Schelde en de stad. Niet posh ingericht, maar basic. Ook de bezoekers daar zijn relaxed, ik heb niet het gevoel dat ik niet de juiste kleuren aan heb ofzo. Ideaal!

Bar Left Antwerpen

Kindvriendelijk bovendien, met een glijbaan en enkele spelletjes. Of je brengt zelf iets mee, zoals Kubb om daar te spelen, dat kan ook. Relaxed, zei ik het niet?

Bar Left Antwerpen

Bar Left Antwerpen

Op mijn foto's is het niet zo te zien, maar er komt wel degelijk veel volk daar. Wij waren er net op een niet zo zonnige dag, toen ze net open waren. Vandaar de lege zomerbar :)

Bar Left Antwerpen

Je kan er ook eten, en ze organiseren regelmatig extra activiteiten. Yoga, petanquen, een pop-up surfwinkel, etc. Relaxed it is.

Bar Left Antwerpen

Is je kind het beu? Wandel dan het pad richting stad op, dan kom je aan een kleine speeltuin vlak aan het water. Groot, weinig volk, en lahange picknicktafels.


Als je nog een gaatje vrij hebt in je agenda, en het is mooi weer, ga dan zeker eens naar Bar Left. Nog tot eind september, dan is het weer wachten tot juni!

Alle info op hun facebookpagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten