zaterdag 24 december 2016

Sofacompany: nieuw in Antwerpen

Sofacompany Antwerpen

Sofacompany staat voor betaalbaar Deens design met uitstekende kwaliteit. Ik ben al een tijdje weg van hun zetels, maar wat mij stoorde was dat er in Belgiƫ geen showroom bestond.

Sofacompany Antwerpen


Goed nieuws dus, want Sofacompany opende begin december een eerste Belgische showroom in Antwerpen! Want wees eerlijk: een zetel mag mooi zijn, maar moet vooral comfortabel zitten. En dat kan je niet via een webshop testen natuurlijk.

De collectie is erg uitgebreid, en het leuke is dat je dikwijls de kleur en ook de stof kan kiezen. Velours is momenteel helemaal in, en ik val als een blok voor de mosterdgele en roestbruine kleur.

Sofacompany Antwerpen

Sofacompany Antwerpen

De stoffen hangen in de winkel, zodat je toch een idee kan hebben hoe het er uit kan zien op je favoriet model van zetel.

Sofacompany Antwerpen

Deze zou ik graag mee naar huis gesleurd hebben, maar ja, geen plaats meer. Maar zo comfortabel om te zitten en te hangen! Ik zie mij daar zo in zitten onder een dekentje en met een koffie in de hand. Gezellig!

Sofacompany Antwerpen

Ben je op zoek naar een zetel, tafel of poef? Ga dan zeker eens langs bij Sofacompany, ze zijn ook open de eerste zondag van de maand.

Alle info op hun website!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten