vrijdag 8 juni 2012

Fashion: acute aanval van ik-heb-niets-om-aan-te-doen-itis

Uch. Hoe dikwijls is met dat niet overkomen? ’s Avonds/’s ochtends voor een bomvolle kleerkast staan, en toch niets vinden om aan te doen. Vervelend, tijdverlies en ik houd daar een ik sta met niets-gevoel aan over. Jakkes.
Tijdens mijn cursus kleur-en stijladvies keek ik dan ook heel hard uit naar het stukje garderobeplanning. Per module stel je een lijst op met kledingstukken die nodig zijn. Een module kan zijn werk; hobby, vrije tijd, uitgaan, babyproof, … Elke module pas je qua grootte aan, aan de tijd die je spendeert: zo zal mijn werkmodule groter zijn dan mijn module sporten. (En niet alleen omdat ik sport naar het werk – ik fiets een uur per dag en that’s it.)

Vanaf toen zijn mijn aankopen zorgvuldig gepland iets minder chaotisch verlopen. Met mijn hebben-lijstje in de hand, en met mijn kleurenkaart ga ik op pad.
Onlangs scoorde ik in E5-mode veel leuke spullen. Een winkel waar ik in lichtjaren geen stap meer had binnen gezet, maar nu is het voor mij wel de moeite. Tijdloos, klassevol, maar niet te chique, en toch heel vrouwelijk.

En dit is het jurkje waar ik het meest tevreden mee ben:


Deze schoenen heb ik in een wilde bui gekocht. Wild, want totaal fout volgens mijn kleurpalet. Maar ik MOEST ze toch hebben.


Ik loop op wolkjes.

Mijn favo look du moment. You like?

1 opmerking:

  1. Me like! Die schoenen combineren trouwens PRACHTIG met dat jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen