zaterdag 24 mei 2014

Rode duivels gekte

Dat het bijna WK voetbal is, daar kan zelfs ik als voetbal nitwit niet aan ontsnappen. Het lijkt wel of iedereen wel iets doet, zelfs mijn buurjongen had zijn communiefeest in het voetbal thema. Belgische tricolore galore!

Ik ben niet het type om mezelf uitbundig in het zwart, rood en geel te hullen, laat staan een pruik opzetten of - gruwel - een voetbaltruitje te dragen. Dan hou ik het liever subtieler, bijvoorbeeld met de horloges van ICE-WATCH, en dan nog specifieker de collectie Ice-World.

Er zijn acht versies verkrijgbaar. Ons landje staat te blinken tussen grootheden als de VS of GB. Daar zien we al eens meer een vlag van op kledij, voor mij is het nog wennen om onze vlag weerspiegeld te zien.

Je kan kiezen tussen een small of big, en kosten €85 of €95. Misschien toch nog een idee voor een laat communiecadeau?

alle info via ice-watch.com

2 opmerkingen:

  1. Die van Spanje zou ik me nog wel durven aanschaffen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die van het VK uit puur esthetisch oogpunt het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen