dinsdag 5 augustus 2014

Summer Josephine's


Josephine's heeft een zomerbar! Nadat ik zo enthousiast was, stond ik te springen om ook eens naar Summer Josephine's te gaan. Samen met een deel van mijn familie, ging ik er op een mooie zomer zondag ontbijten.

Summer Josephine's is te vinden op de site van brouwerij De Koninck. Redelijk groot, met voldoende plaats om te eten en om te drinken. De twee plaatsen zijn gescheiden van mekaar, dus als je gewoon lekkere cocktails wil gaan drinken kan dat ook. Laat dat alvast een aanrader zijn :)

Dus, ontbijt. Vreemd genoeg pas vanaf 12u. Ik noem dat dan eerder brunch, maar kom. Het eten wordt geserveerd in buffetvorm, je neemt wat je wel en zo veel je wil.

Ik vond het eten gewoon ok, niet speciaal. Ook niet slecht, maar gewoon maar gewoon. De inrichting en de omgeving, vind ik echt wel super geslaagd.

Klaar voor een foto-overload?

Die kleine zandman is de mijne :)


Mijn schoonbroer hield vol dat hij niet in slaap gevallen was...



Summer Josephine's, nog tot 31 augustus.
Boomgaardstraat 17, 2018 Antwerpen
www.josephines.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten