woensdag 11 mei 2016

Pomax Home Collectie zomer 2016

Pomax Home Collectie zomer 2016

Voor wie Pomax niet kent: het is een interieurmerk met Antwerpse roots. Pomax heeft alles in huis (pun intended), van kaarsen, servies en textiel, over verlichting en kleine meubels tot accessoires. En dat alles met een ecologisch productieproces! Ik geef jullie graag enkele beelden mee van de musthave zomercollectie. (En ja hoor, wegdromen mag.)

Voor deze collectie heeft Pomax zich laten inspireren door zuiderse bestemmingen. Denk aan Santorini (wit en indigoblauw), Tanger (gewit hout, marmer, dieprood en zwart), Casa De Mar (fel oranje of levendig geel), Sardiniƫ (oker, beton vulkanisch gesteente) en Amalfi (geel).

Pomax Home Collectie zomer 2016

Hoe leuk zijn deze borden met het insect op? Ook de combinatie met het geel vind ik echt geslaagd. Het doet me verlangen naar lange warme avonden, met lekker eten en een mooi gedekte tafel.

Pomax Home Collectie zomer 2016

Te gebruiken als voorraadpot maar ook als bloempot, dat is duidelijk :)

Pomax Home Collectie zomer 2016

Pomax Home Collectie zomer 2016

Pomax Home Collectie zomer 2016

Deze zijn mijn absolute favoriete producten uit de collectie. Hout en kaarsen branden? Dingdingding, we have a winner!

Pomax Home Collectie zomer 2016

Deze schreeuwt voor mij zo hard Griekenland! Witte huizen, stranden en de diepblauwe zee. Prachtig.

Pomax Home Collectie zomer 2016

Mijn liefde voor koper is nog altijd groot. De combinatie van de lamp en die zetel is top, ik zou er zo voor tekenen.


Neem zeker een kijkje op hun website voor de hele collectie en verkoopadressen. Je kan het trouwens ook online via Bol kopen.
Nog een tip: Pomax organiseert regelmatig stockverkopen. Check de facebookpagina voor data!

1 opmerking: