woensdag 20 maart 2013

Review: volume mascara van Hema

Jullie weten al dat Hema zijn make-up gevoelig heeft uitgebreid. Nu heb ik zelf nog niet zo veel make-up van hen. Geen idee waarom eigenlijk. Ik kom veel in de Hema, maar koop daar vooral andere dingen blijkbaar.

Ik kreeg van Hema een waterproof volume mascara om te testen.


Waterproof, heel erg handig met het prachtige lenteweer van de voorbije dagen. Dat vind ik dus al een pluspunt, want ik heb geen andere waterproof mascara. Echt.

Aanbrengen gaat gemakkelijk. Het borsteltje is wat langer dan ik gewoon ben, maar het lukt. De mascara klontert niet op mijn wimpers, en de kleur is echt zwartzwart.


Volume heb ik echter niet gezien. Voor mij niet echt een probleem, ik wil graag verlengde wimpers. Maar omdat de naam het zegt mag daar toch wel iets van te merken zijn.

Al bij al geen slechte mascara, zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Maar hij kan niet tippen aan de High Impact Mascara van Clinique...

Wie heeft er ook geen make-up van Hema in haar stash? En hoe komt dat?

4 opmerkingen:

  1. Mja, vrij stom, een volumemascara die geen volume geeft :-) Ik heb nog nooit Hema make-up gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een Mascara van Hema die ook volume belooft maar dat niet waarmaakt. Toch gebruik ik deze regelmatig in de week omdat deze subtieler is dan een andere die ik heb. Maar ben er ook niet wild van en ga me snel een nieuwe van een ander 'merk' aanschaffen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah nog wel een gegeven, ik heb die al wel jaren, dus is mss ook geen referentie daar hun make-up ondertussen mss wel verbeterd is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf heb ik eens een professional horen zeggen dat er goede kwaliteit te vinden was onder de goedkopere mascara's, dus ik ben sindsdien naarstig op zoek naar die perfecte, goedkopere mascara. Tot nu toe vond ik al een behoorlijke van het merk L'Oréal. Getest maar net niet voldoende bleken voor mij: Yves Rocher (noch de volumemascara, noch die voor verlenging) en die van de Aldi, Vanuit goede bron heb ik ook vernomen dat die van Lidl een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding biedt, staat dus op mijn verlanglijstje maar eerst moet ik er nog 1.5 leeg maken.

    BeantwoordenVerwijderen