vrijdag 19 juli 2013

Surf spray - Bumble & bumble

Met deze temperaturen steek ik mijn haren het liefste vast. Maar als ik mijn krullen los laat hangen, wil ik graag een mooie volle bos haar.

Dit schatje helpt me daarbij: de surf spray van Bumble and bumble.


Mooie, beachy waves, wie houdt daar nu niet van? De surf spray is al lang bekend om deze look te creëren. Tot een tijdje geleden had ik nooit het hebben!-gevoel bij deze spray. Ik héb namelijk al krullen, maar echte grote krullen, dus wat moet ik met dit product?

Boy, was I wrong.


Als mijn haren nog nat (handdoekdroog) en pas gewassen zijn, spray ik royaal over al mijn haren. De gebruiksaanwijzing zegt om te stylen en te drogen met een haardroger. Meh. Als ik nu iets haat dan is het wel stylen en drogen met de haardroger. Ik kan daar gewoon mijn tijd niet insteken, en mijn haar ligt er meestal prima bij zo zonder hulp #luckyme.
Als ik voel dat mijn haren bijna droog zijn, spray ik er nog eens op los.

Wat een verschil! Ik heb fijn en weinig haar, maar met deze spray heb ik ineens een dikke bos! En mijn krullen vallen ook mooier, zonder er te gestyled uit te zien.

Minpuntje: droogte. De haren voelen wat stugger aan als anders. Maar ja, dat is gewoon product, dat was ik er gewoon uit. Gelukkig veranderd er weinig aan de structuur, 't is een tijdelijk gegeven.

En misschien nog een minpuntje: de prijs. Voor 125 ml betaal je €27. Er is een alternatief van Lush, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Je kan natuurlijk ook zelf een spray maken. Ik heb hier onlangs een recept voor gevonden. Als daar interesse voor is, laat het dan achter in de commentaar hieronder. Dan gooi ik het op de blog!

Bumble and bumble is o.a. te koop bij Cosmeticary in Antwerpen, ze hebben ook een webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten